Milujete (stejně jako já) pořádek a chcete zatočit s chaosem ve Vaší skříni? Snažíte se marně nastavit funkční systém, který by Vám vydržel co nejdéle? Nebo zrovna plánujete novou skříň a chcete zkonzultovat její rozložení? Ráda Vám poradím, jak začít, abyste vše hravě zvládli.
Spojíme se online, zajdeme do Vaší oblíbené kavárny nebo se klidně zastavím u Vás doma. Probereme, co přesně potřebujete a dám Vám mé osvědčené rady a tipy nejen k organizaci šatníku, ale také na vhodné organizéry a další šatní vychytávky. Vše také dostanete písemně do e-mailu.
Jste to Vy? Tato služba je vhodná pro všechny, kteří si střeží svoje soukromí a organizaci šatníku si chtějí podle mých rad udělat sami, nebo pokud třeba chcete pomoct vytvořit podklady pro truhláře.
Udělat pořádek ve skříni je pro Vás noční můrou nebo na to prostě nemáte čas? Není se za co stydět! Ne každý na to má buňky a funkční organizace zabere opravdu nějaký čas.
Já Vám šatník vytřídím, rozplánuju a zorganizuju. Díky tomu se tak budete moct věnovat rodině nebo tomu, co Vás baví. Navíc získáte krásný a přehledný šatník, který Vám bude dělat radost (nejen) každé ráno.
Jste to Vy? Tato služba je vhodná pro všechny, kteří si při pohledu do své skříně nešťastně povzdechnou, ale mají jiné priority, které jim nedovolí najít si čas na řádnou organizaci. Ráda se o vylepšení Vaší skříně či šatny postarám.
Plánujete stěhování a nechcete ztrácet čas a nervy? Toužíte mít vše na svém místě a radovat se ze zorganizovaného šatníku hned od začátku? Nechcete utrácet za předražené návrhy, abyste nakonec zjistili, že Vám nový šatník nevyhovuje?
Ráda Vám pomůžu nejen s plánováním nové skříně či šatny, ale i s balením, tříděním a následnou organizací v novém domově.
Jste to Vy? S plánováním stěhování už máte dost starostí a třídění šatníku je něco, na co Vám už ale opravdu nezbývá kapacita? Váš šatník zabalím a roztřídím, abyste si tuto položku mohli odškrtnout ze svého to-do listu.
Poprosím Vás, abyste svůj šatník neuklízeli. Je naopak žádoucí, když ho najdu přesně v takovém stavu, jak běžně vypadá. Nebojte, nebudu soudit stav Vaší domácnosti, ani Vás.
Řekněme, že do 50 km od Prahy jsou pro mě organizace ideální. A to jak v případě osobních konzultací, tak i profesionálních organizací. Pokud ale budete po organizaci hodně toužit a jste např. z Moravy, napište a něco vymyslíme. Připočítávám cestovní náklady 10 Kč/km.
Nepořádek v šatníku = nepořádek v hlavě. Když člověk neví, kde co má, tak se nedokáže rychle a efektivně obléknout, a výsledkem je frustrace, která zpravidla vyvrcholí v přeházení celé skříně.
Přinesu do Vašeho šatníku systém, který je nejen funkční, ale i krásný. Zkrátka Vám zorganizuju šatník tak, aby Vám ulehčil nejen každé ráno odchod z bytu.
V případě zájmu s sebou odvezu veškeré vytříděné oblečení, vyřazená ramínka či staré organizéry. V Dobrodějně či v Šatníku udělají vždy radost.
Ano, ráda.
Je dobré, když jste nablízku, ale není to nutné. Pokud jsme předem domluveni, že se bude pouze organizovat bez třídění šatníku, stačí Vaše přítomnost pouze při mém příjezdu a pak předání ‘’nového šatníku’’.
Pokud máte zájem o třídění oblečení nebo se chcete naučit skládací tipy a triky, vemte si dovolenou, kupte víno a organizaci si spolu užijeme, slibuju! :)
Oblečení Vám ráda pomůžu vytřídit a je to na 100 % mnou preferovaný způsob, jak organizaci začít, jelikož později už budeme pracovat pouze s kousky, které si v šatníku opravdu chcete nechat. Co se týká sestavování outfitů, ráda Vám doporučím některou z mých šikovných kolegyní - profi stylistek.
Online: Vy pracujete samostatně na základě získaných doporučení během společné online konzultace.
Abychom se na online setkání co nejlépe připravili, tak nejdříve se Vás mailem zeptám na několik otázek a budu potřebovat fotografie. Naše online setkání následně doplním seznamem doporučení a tipů, aby Vám šla organizace hladce.
U Vás doma: Podle domluvy z úvodní konzultace, budeme pokračovat v osobní konzultaci u Vás doma, při které Vám ukáži, jak bych jednotlivé sekce šatníku přeorganizovala, jak které oblečení skládat, ukážu osvědčené organizéry a poradím různé vychytávky, podle kterých svůj šatník doladíte k dokonalosti.
Pokud jste se rozhodli pro profesionální organizaci, tak veškerou práci za Vás odvedu já a Vy se nemusíte o nic starat :)
Pokud jsme si na úvodní konzultaci sedli a domluvili jsme se na další spolupráci, je na Vás, jaký typ organizace Vám bude vyhovovat nejvíce.
Pokud si střežíte své soukromí, svůj šatník si chcete ladit sami a potřebujete spíše jen poradit kde a jak začít, či kde sehnat vhodné organizéry, bude pro Vás vhodná online konzultace.
Pokud cítíte, že potřebujete trochu více pomoci, je pro Vás vhodná osobní konzultace u Vás doma, při které Vám ukáži, jak bych jednotlivé sekce šatníku přeorganizovala, jak které oblečení skládat, ukážu osvědčené organizéry a poradím různé vychytávky.
A pokud se na organizaci necítíte nebo na ni nemáte čas, je pro vás vhodná profesionální organizace na míru, kdy se já starám a organizuji, a Vy se následně vrátíte do hotového.
Podíváme se spolu na Váš šatník a probereme, na čem je potřeba zapracovat, abyste se každé ráno při otevření skříně cítili skvěle a tento pocit si s sebou nesli po celý den. Zjistíme, jestli si povahově sedíme a máme stejné představy.
S každým klientem pracuji na míru a přizpůsobuji společnou práci jeho aktuálním přáním a potřebám.
Každý šatník je jedinečný, a tak délka samotné organizace závisí na velikosti a uspořádání dané skříně či šatny, ale také na množství oblečení. Proto je časový odhad sdělen vždy až po úvodní konzultaci. Každopádně je dobré počítat s tím, že u Vás zpravidla strávím celý den. V případě velkých šaten či skříní jsou to dny dva.
Každý šatník je jinak velký, má jiné množství oblečení, má / nemá možnost hýbat s policemi atd. Zároveň se každému líbí jiné organizéry, preferuje jiný typ skládání, a tak klientovi vždy stanovím přesnou cenu až po úvodní konzultaci.