Služby

Ať už plánujete novou skříň, stěhujete se nebo jste se svým stávajícím šatníkem nespokojeni, nezoufejte, ráda Vám pomohu. Stačí si vybrat, který z balíčků mnou nabízených služeb pro Vás bude ten pravý a následně se pustíme do práce.

Konzultace & plánování

Milujete (stejně jako já) pořádek a chcete zatočit s chaosem ve Vaší skříni? Snažíte se marně nastavit funkční systém, který by Vám vydržel co nejdéle? Nebo zrovna plánujete novou skříň a chcete zkonzultovat její rozložení? Ráda Vám poradím, jak začít, abyste vše hravě zvládli.

Spojíme se online, zajdeme do Vaší oblíbené kavárny nebo se klidně zastavím u Vás doma. Probereme, co přesně potřebujete a dám Vám mé osvědčené rady a tipy nejen k organizaci šatníku, ale také na vhodné organizéry a další šatní vychytávky. Vše také dostanete písemně do e-mailu.

Jste to Vy? Tato služba je vhodná pro všechny, kteří si střeží svoje soukromí a organizaci šatníku si chtějí podle mých rad udělat sami, nebo pokud třeba chcete pomoct vytvořit podklady pro truhláře.

Profesionální organizace

Udělat pořádek ve skříni je pro Vás noční můrou nebo na to prostě nemáte čas? Není se za co stydět! Ne každý na to má buňky a funkční organizace zabere opravdu nějaký čas.

Já Vám šatník rozplánuju, vytřídím a zorganizuju. Díky tomu se tak budete moct věnovat rodině nebo tomu, co Vás baví. Navíc získáte krásný a přehledný šatník, který Vám bude dělat radost (nejen) každé ráno.

Jste to Vy? Tato služba je vhodná pro všechny, kteří si při pohledu do své skříně nešťastně povzdechnou, ale mají jiné priority, které jim nedovolí najít si čas na řádnou organizaci. Ráda se o vylepšení Vaší skříně či šatny postarám.

MINI ORGANIZACE

Vyslyšela jsem Vaše přání a představuji vám novou službu mini organizace, která je zjednodušenou verzí té profesionální - tedy bez úvodní návštěvy, podrobného plánování a nákupů organizérů. Tato služba je navržena pro ty z Vás, kdo hledáte rychlé a cenově dostupnější řešení pro uspořádání Vašeho šatníku.

Po krátké úvodní online konzultaci přijedu rovnou k Vám domů, společně přetřídíme oblečení, přeuspořádáme úložné prostory, naučíte se praktické skládání a ukážeme si různé šatníkové vychytávky.

Jste to Vy? Pokud nepotřebujete mít všechna ramínka stejná, stejně tak nové organizéry, ale potřebujete pomoct zatočit s chaosem ve skříni, tak je tato služba přímo pro Vás.

Jak se mnou organizace šatníku probíhá?

1.

Úvodní (online) návštěva

Nejdříve se domluvíme na termínu úvodní návštěvy či online schůzky, při které si Váš šatník prohlédnu a probereme cíle. Zjistíme, čeho chcete organizací dosáhnout, jaká jsou Vaše očekávání, přání a časové i finanční možnosti.
2.

Plánování a nacenění

Tohle je jen na mně. Dle úvodní schůzky, kde se na všem domluvíme, změřím a vyberu organizéry a vytvořím cenovou nabídku. Pokud vše schválíte, vyrazím na nákup veškerých organizérů a ramínek.
3.

Den D, aneb jdeme organizovat!

Zpravidla přijíždím na 9. hodinu a podle toho, na čem jsme se předem domluvili, protřídíme nejprve váš šatník, a nebo (pokud máte šatník vytříděný), začneme rovnou organizovat.
4.

Po organizaci

…se budete cítit skvěle! V přehledném a organizovaném šatníku snadno najdete kousky, které se společně dají kombinovat. Bude pro vás jednodušší se v něm orientovat a věřte mi, budete mít radost vždy, když jej otevřete.
5.

Závěrečná konzultace

Po 2-4 týdnech se spojíme a probereme, jak jste s nově zorganizovaným šatníkem spokojení a zda se Vám daří jej udržovat. Pokud to bude potřeba, domluvíme se na další návštěvě, na které můžeme něco doupravit, přidat/přeskládat organizéry, nebo jen šatník znovu trošku pročistit.

Časté dotazy